Opublikowany przez:
Redakcja Familie
Redakcja
2024-10-09 11:23:26
Nowe ambasadorki dołączyły do 5.edycji kampanii #lubiesiebie, aby inspirować inne kobiety w ich drodze do samoakceptacji.
Dołączyły do grona ambsadorek poprzednich edycji: Marii Sadowskiej, Doroty Williams, Lidii Popiel, Adrianny Palki, Agnieszki Więdłochy, Kasi Żak, Marty Lech-Maciejewskiej (Superstyler) , Marioli Bojarskiej-Ferenc, Kasi Herman, Jowity Budnik, Joanny Liszowskiej, Małgorzaty Pieczyńskiej i Aleksandry Hamkało .
Bohaterki akcji spotkały się na sesji zdjęciowej, aby opowiedzieć, czym jest dla nich samoakceptacja, za co siebie lubiąoraz o tym, że naprawdę warto wykonać nieraz wcale niełatwą pracę nad osiągnięciem tego stanu.
- Celebrujemy wspaniały jubileusz, 5 edycję kampanii #lubiesiebie. Wspaniałe ambasadorki, które wspierają proces samoakceptacji u innych kobiet – podsumowuje Dr Franciszek Strzałkowski, inicjator akcji.
Wszystkie ambasadorki wierzą, że samoakceptacja to temat wart uwagi, temat , o którym należy głośno mówić, szczególnie w dzisiejszych, bardzo wymagających czasach, kiedy jesteśmy poddawani surowej ocenie i krytyce. Jednak warto przypomnieć sobie, o tym, co w nasz najlepsze, budować swoją siłę i wzmacniać samoakceptację, która jest niezbędna by mówić o sukcesie osobistym.
A co na to same ambasadorki?
Magdalena Kumorek „Samoakceptacja? To dla mnie samoświadomość. Im więcej wiem o sobie tym bardziej rośnie szansa, że będę siebie lubić i akceptować to, że nie jestem idealna. Bycie idealną jest nudne! A jeżeli ja zaakceptuje siebie i to że nie jestem idealna -to moja akceptacja wobec nieidealnego świata staje się olbrzymia. Samoakceptacja jest świetna!"
Anna Szymańczyk „Bardzo cieszę się, że mogłam dołączyć do akcji #lubiesiebie, to jest bardzo ciężka praca, ale kiedy osiągamy ten moment, że patrzymy w lustro i myślimy o sobie dobrze, myślimy, lubię tę osobę i doceniam ją za jej wady i zalety to dostajemy super moc, która nas pcha do przodu. A bez tego nie da siędalej pójść".
Marta Dąbrowska „Bardzo się cieszę i bardzo dziękuję, że zostałam zaproszona do tej kampanii. Temat samoakceptacji wydaje się być dziś szczególnie ważny.Nie mówię, że kiedyś nie był, ale w dobie mediów społecznościowych, jest to coś o czym powinno się dużomówi ,z czym się walczy i nie mam tu na myśli tylko względów wizualnych, ale też charakteru.
Nie chodzi o to, aby popadać w samozachwyt.Samoakceptacja jest procesem związanym z pracą nad sobą„
Kamilla Baar „Jestem ciekawa kobiet w każdym wieku. Od małych dziewczynek przez nastolatki do etapu bardzo dojrzałej kobiecości. I jestem bardzo ciekawa siebie- za lat 5,10,15,20. A wiem, że ta ciekawość nie będzie możliwa, jeżeli nie będę lubiła siebie. Więc staram się w to inwestować"
Joanna Trzepiecińska „Jestem autorką takiego zdania, wyznania, że z wiekiem bardziej siebie lubię, chociaż futerał się psuje, tam w środku Stardivarius. I jako ambasadorka akcji #lubiesiebie chciałabym Państwa zaprosićdo wdrożenia tej zasady w swoim życiu."
Partnerem kampanii #lubiesiebie jest firma SANPROBI, producent probiotyków, psychobiotyków oraz innowacyjnego postbiotyku SANPROBI® Premium – The Akkermansia Company™. To jedyny na świecie produkt zawierający wyłącznie pasteryzowaną bakterięAkkermansiamuciniphilaMucT, znaną ze swoich niezwykłych właściwości prozdrowotnych, potwierdzonych licznymi badaniami klinicznymi oraz publikacjami w prestiżowych czasopismach medycznych.
„Jest nam niezmiernie miło, że jako marka Sanprobi dołączyliśmy do wyjątkowej kampanii #lubiesiebie. Kampanii, która bardzo podkreśla samoakceptację współczesnej kobiety i taki jest nasz produkt SanprobipremiumAkkermansia” – mówi Nina Manduk – Czyżyk .
Partnerem kampanii #lubiesiebie jest firma Infini® Polska, wyłącznydystrybutor w Polsce włoskich kosmetyków profesjonalnych oraz luksusowych kosmetyków do pielęgnacji domowej oraz preparatów stosowanych w zabiegach kosmetologicznych i certyfikowanych preparatów stosowanych w zabiegach medycyny estetycznej.
Dla marki Infini® hasło „Lubię siebie” to przede wszystkim wyraz głębokiej troski o zdrową samoocenę. Patronując akcji, Infini® pragnie podkreślić, jak ważne jest dbanie jednocześnie o swoje wewnętrzne i zewnętrzne piękno i odnajdywanie harmonii między ciałem a umysłem. Marka wierzy, że produkty, które oferuje, mogą wspierać codzienną rutynę dbania o siebie, co wpływa na nasze dobre samopoczucie. Dla Infini® „Lubię siebie” oznacza budowanie pewności siebie poprzez małe gesty i wybory, które przynoszą radość i komfort w codziennym życiu. – mówi Katarzyna Krosman - prezes marki Infini® Polska.
Partner Beauty: Mary Kay Polska
Zdjęcia: Justyna Dudek
Kostiumy: Dorota Williams
Makeup: Iwona Jankowska dla Mary Kay Polska
Fryzury: Dawid Wieczorkowski
Produkcja: Joanna Sokołowska-Pronobis
1. edycja projektu #lubiesiebie wystartowała w grudniu 2022 roku i otworzyła cykl skierowany do wszystkich kobiet.
Pokaż wszystkie artykuły tego autora
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.
Nie masz jeszcze konta na familie.pl?
Załóż je już teraz!