6 lipca 2010 20:38 | ID: 245816
6 lipca 2010 22:26 | ID: 245979
7 lipca 2010 08:56 | ID: 246078
7 lipca 2010 10:15 | ID: 246127
7 lipca 2010 10:18 | ID: 246128
7 lipca 2010 10:47 | ID: 246145
Jakieś 95% klientów idzie "po ten trzeci" i dziękują, bo nie wiedzieli. Też bym poszła
Albo ostatnio- kocina whiskasa była w promocji, taniej niż kitekaty. Klient kupował tych kitekatów kilka, jak wspomniałam o whiskasach- wymienił. Sama mam koty i wiem, że na kitekaty "patrzą" normalnie, ale jak zobaczą whiskasa, to podepczą siebie nawzajem, namiauczą na mnie, jak taran przelecą po wszystkim, co im na drodze stanie, aby tylko do miski się dorwać
Albo proponuję klientom "wymianę" 4 sztuk dwulitrowej Coca Coli na jeden czteropak, jak jest promocja- kilka zł taniej, a przecież nic nie wciskam dodatkowo- kupują coś, co i tak by kupili.
Nigdy nie "wciskam" nic na siłę- informuję tylko o aktualnej promocji w stosunku do towarów, które klient chce kupić. Nie każdy przecież przegląda aktualną ofertę.
Ale fakt, nie każdemu proponuję. Jeżeli ktoś rozmawia przez telefon w czasie robienia zakupów- to nie przeszkadzam, nawet jakby miał kilkanaście złotych zaoszczędzić 
7 lipca 2010 10:52 | ID: 246150
7 lipca 2010 10:57 | ID: 246156
7 lipca 2010 14:52 | ID: 246341
4 sierpnia 2010 10:36 | ID: 265080
Nie masz konta? Zaloguj się, aby tworzyć nowe wątki i dyskutować na forum.
Nie masz jeszcze konta na familie.pl?
Załóż je już teraz!