- 
              
                1
                  
                    
									
										
											                          Sylwiaws                      										
									
                      
                       
                                              Zarejestrowany: 15-12-2009 23:07                      .
                      Posty: 4215                                             2012-07-10 23:14:34 
 
                                   10 lipca 2012 23:14 | ID: 805530 10 lipca 2012 23:14 | ID: 805530
 
                Wymienia ci go. Musisz tylko zgłosić reklamacje. Jedna rade mam.Zadzwoń do nich powiedz o sprawie i poproś o nazwisko osoby która takowa informacje przyjeła od Ciebie. 
 
                                                                     
- 
              
                2
                  
                    
									
										
											                          Kamila2010                      										
									
                      
                       
                                              Zarejestrowany: 14-06-2010 23:25                      .
                      Posty: 10745                                             2012-07-10 23:20:48 
 
                                   10 lipca 2012 23:20 | ID: 805531 10 lipca 2012 23:20 | ID: 805531
 
                Sylwiaws (2012-07-10 23:14:34)
Wymienia ci go. Musisz tylko zgłosić reklamacje. Jedna rade mam.Zadzwoń do nich powiedz o sprawie i poproś o nazwisko osoby która takowa informacje przyjeła od Ciebie. 
 
 Zamawiałam w salonie sprzedaży w mojej miejscowości więc chyba nie muszę nigdzie dzwonić?dzisiaj telefon odebrałam,jutro mąż pojedzie i to zgłosi,mam nadzieje że dadzą mi nowy...........ale i tak będę musiala czekać bo on jest na zamówienie;/ 
 Pytam się bo podobny problem miałam kiedyś z drukarką,dzień po zakupie zepsuła się to chcieli odesłać na gwarancję zamiast dać nową...
 
 
                                                                     
- 
              
                3
                  
                    
									
										
											                          Sylwiaws                      										
									
                      
                       
                                              Zarejestrowany: 15-12-2009 23:07                      .
                      Posty: 4215                                             2012-07-10 23:37:12 
 
                                   10 lipca 2012 23:37 | ID: 805532 10 lipca 2012 23:37 | ID: 805532
 
                To jak w salonie to jeszcze lepiej. Ich też obejmuje Rękojmia i masz prawo żądać o produkt wolny od wad a jak zaczną robić problemy to zostaje spisanie reklamacji i zgłoszenie sprawy przełożonym  osoby pracujacej w salonie.
 
   
 
                                      Ostatnio edytowany: 10-07-2012 23:38, przez: Sylwiaws                                                   
- 
              
                4
                  
                    
									
										
											                          Kamila2010                      										
									
                      
                       
                                              Zarejestrowany: 14-06-2010 23:25                      .
                      Posty: 10745                                             2012-07-10 23:44:07 
 
                                   10 lipca 2012 23:44 | ID: 805533 10 lipca 2012 23:44 | ID: 805533
 
                Sylwiaws (2012-07-10 23:37:12)
To jak w salonie to jeszcze lepiej. Ich też obejmuje Rękojmia i masz prawo żądać o produkt wolny od wad a jak zaczną robić problemy to zostaje spisanie reklamacji i zgłoszenie sprawy przełożonym  osoby pracujacej w salonie.
 
   
 
 Ale w razie czego,to chyba mogę też zerwać umowę? 
 
                                                                     
- 
              
                5
                  
                    
									
										
											                          Sylwiaws                      										
									
                      
                       
                                              Zarejestrowany: 15-12-2009 23:07                      .
                      Posty: 4215                                             2012-07-10 23:48:34 
 
                                   10 lipca 2012 23:48 | ID: 805535 10 lipca 2012 23:48 | ID: 805535
 
                Kamila2010 (2012-07-10 23:44:07)
Sylwiaws (2012-07-10 23:37:12)
To jak w salonie to jeszcze lepiej. Ich też obejmuje Rękojmia i masz prawo żądać o produkt wolny od wad a jak zaczną robić problemy to zostaje spisanie reklamacji i zgłoszenie sprawy przełożonym  osoby pracujacej w salonie.
 
   
 
 Ale w razie czego,to chyba mogę też zerwać umowę? 
 
 tak .Na odstąpienie od umowy jest 10 dni.  To pierwsza umowa?  Bo czasem nie opłaca się zrywać umowy jak to któraś kolejna...choć czasem dla nowych użytkowników są korzystniejsze oferty.. Musisz sie dowiedzieć co i jak jest u twojego operatora. 
 
                                                                     
- 
              
                6
                  
                    
									
										
											                          Kamila2010                      										
									
                      
                       
                                              Zarejestrowany: 14-06-2010 23:25                      .
                      Posty: 10745                                             2012-07-10 23:55:39 
 
                                   10 lipca 2012 23:55 | ID: 805537 10 lipca 2012 23:55 | ID: 805537
 
                Sylwiaws (2012-07-10 23:48:34)
Kamila2010 (2012-07-10 23:44:07)
Sylwiaws (2012-07-10 23:37:12)
To jak w salonie to jeszcze lepiej. Ich też obejmuje Rękojmia i masz prawo żądać o produkt wolny od wad a jak zaczną robić problemy to zostaje spisanie reklamacji i zgłoszenie sprawy przełożonym  osoby pracujacej w salonie.
 
   
 
 Ale w razie czego,to chyba mogę też zerwać umowę? 
 
 tak .Na odstąpienie od umowy jest 10 dni.  To pierwsza umowa?  Bo czasem nie opłaca się zrywać umowy jak to któraś kolejna...choć czasem dla nowych użytkowników są korzystniejsze oferty.. Musisz sie dowiedzieć co i jak jest u twojego operatora. 
 
 to jest przedłużenie umowy już 3 raz,ale jak mi dadzą ten tel na gwarancję a nie nowy to myślę że zrezygnuję...Już mi nie chodzi o ofertę ale o sam telefon.Nie małe pieniądzę za niego dałam żeby teraz czekać. 
 
                                                                     
- 
              
                7
                  
                    
									
										
											                          Paulqa                      										
									
                      
                       
                                              Zarejestrowany: 24-08-2011 15:04                      .
                      Posty: 14675                                             2012-07-11 06:15:46 
 
                                   11 lipca 2012 06:15 | ID: 805548 11 lipca 2012 06:15 | ID: 805548
 
                ja bym się upierała przy nowym telefonie. a nikt w salonie nie pokazał Ci wcześniej telefonu? u nas jest tak że na miejscu przy kliencie telefon zostaje rozpakowany żeby sprawdzić czy tel nie jest uszkodzony, zostaje uruchomiony itp zawsze masz 10 dni na odstąpienie od umowy... jeśli mogę wiedzieć ile zapłaciłaś za telefon i w jakiej sieci brałaś? 
 
                                                                     
- 
              
                8
                  
                    
									
										
											                          scobelek                      										
									
                      
                       
                                              Zarejestrowany: 09-07-2012 16:51                      .
                      Posty: 4                                             2012-07-11 09:42:38 
 
                                   11 lipca 2012 09:42 | ID: 805658 11 lipca 2012 09:42 | ID: 805658
 
                Możesz domagać się wymiany :) poza tym jak pisały osoby wyżej masz 10 dni na zwrot :) 
 
                                                                     
- 
              
                9
                  
                    
									
										
											                          Kamila2010                      										
									
                      
                       
                                              Zarejestrowany: 14-06-2010 23:25                      .
                      Posty: 10745                                             2012-07-11 09:53:43 
 
                                   11 lipca 2012 09:53 | ID: 805660 11 lipca 2012 09:53 | ID: 805660
 
                Paula ta kropka pokazała się po paru godzinach od odpalenia telefonu.A co jest najśmieszniejsze to moja stara karta została już zablokowana i nigdzie nie moge dzwonić!! 
 
                                                                     
- 
              
                10
                  
                    
									
										
											                          Paulqa                      										
									
                      
                       
                                              Zarejestrowany: 24-08-2011 15:04                      .
                      Posty: 14675                                             2012-07-11 09:59:10 
 
                                   11 lipca 2012 09:59 | ID: 805661 11 lipca 2012 09:59 | ID: 805661
 
                Kamila2010 (2012-07-11 09:53:43)
Paula ta kropka pokazała się po paru godzinach od odpalenia telefonu.A co jest najśmieszniejsze to moja stara karta została już zablokowana i nigdzie nie moge dzwonić!! 
 
 to ja bym oddała ten telefon i zarządała nowego bo ten model jest dostępny od kilku tyg i sporo kosztuje... 
 
                                                                     
- 
              
                11
                  
                    
									
										
											                          anetaab                      										
									
                      
                       
                                              Zarejestrowany: 20-02-2011 20:09                      .
                      Posty: 13427                                             2012-07-11 13:27:05 
 
                                   11 lipca 2012 13:27 | ID: 805728 11 lipca 2012 13:27 | ID: 805728
 
                Jasne, że masz się wykłucić o nowy telefon , a nie odsyłanie tego!
 Za drogie takie zabawki, żeby nie użyte już nie były w porządku.
 
 
                                                                     
- 
              
                12
                  
                    usunięty użytkownik 2012-07-11 14:12:51 
 
                                   11 lipca 2012 14:12 | ID: 805736 11 lipca 2012 14:12 | ID: 805736
 
                Ciekawe , czy wiedzieli o usterce? Ja miałam wadliwy tel , to ciągle był w reperacji nie wymienili na drugi, ale ty możesz odstąpic od umowy  
 
                                                                     
- 
              
                13
                  
                    
									
										
											                          Kamila2010                      										
									
                      
                       
                                              Zarejestrowany: 14-06-2010 23:25                      .
                      Posty: 10745                                             2012-07-12 00:42:06 
 
                                   12 lipca 2012 00:42 | ID: 805913 12 lipca 2012 00:42 | ID: 805913
 
                Paulqa (2012-07-11 09:59:10)
Kamila2010 (2012-07-11 09:53:43)
Paula ta kropka pokazała się po paru godzinach od odpalenia telefonu.A co jest najśmieszniejsze to moja stara karta została już zablokowana i nigdzie nie moge dzwonić!! 
 
 to ja bym oddała ten telefon i zarządała nowego bo ten model jest dostępny od kilku tyg i sporo kosztuje... 
 
 Paula dopiero odczytałam do końca  twój post.Za telefon zapłaciłam 1200zł w Play,przy abonamencie 90 zł z internetem 1 MG.dostępny od kilku tygodni ale w mojej mieścinie nie mają jego na stanie;/Mąż zawiózł do salonu,wyślą do gwarancji,i czekać czy dadzą nowy czy naprawią ten co miałam,ale mi się nie uśmiecha czekać 14 dni na telefon. 
 
                                                                     
- 
              
                14
                  
                    
									
										
											                          anetaab                      										
									
                      
                       
                                              Zarejestrowany: 20-02-2011 20:09                      .
                      Posty: 13427                                             2012-07-12 07:37:38 
 
                                   12 lipca 2012 07:37 | ID: 805925 12 lipca 2012 07:37 | ID: 805925
 
                Kamila2010 (2012-07-12 00:42:06)
Paulqa (2012-07-11 09:59:10)
Kamila2010 (2012-07-11 09:53:43)
Paula ta kropka pokazała się po paru godzinach od odpalenia telefonu.A co jest najśmieszniejsze to moja stara karta została już zablokowana i nigdzie nie moge dzwonić!! 
 
 to ja bym oddała ten telefon i zarządała nowego bo ten model jest dostępny od kilku tyg i sporo kosztuje... 
 
 Paula dopiero odczytałam do końca  twój post.Za telefon zapłaciłam 1200zł w Play,przy abonamencie 90 zł z internetem 1 MG.dostępny od kilku tygodni ale w mojej mieścinie nie mają jego na stanie;/Mąż zawiózł do salonu,wyślą do gwarancji,i czekać czy dadzą nowy czy naprawią ten co miałam,ale mi się nie uśmiecha czekać 14 dni na telefon. 
 
 no i tak to z nimi jest, piękne kolorowe  oferty jak z bajki , a potem masz  niespodzianki! 
 
                                                                     
- 
              
                15
                  
                    
									
										
											                          Paulqa                      										
									
                      
                       
                                              Zarejestrowany: 24-08-2011 15:04                      .
                      Posty: 14675                                             2012-07-12 07:57:01 
 
                                   12 lipca 2012 07:57 | ID: 805939 12 lipca 2012 07:57 | ID: 805939
 
                Kamila2010 (2012-07-12 00:42:06)
Paulqa (2012-07-11 09:59:10)
Kamila2010 (2012-07-11 09:53:43)
Paula ta kropka pokazała się po paru godzinach od odpalenia telefonu.A co jest najśmieszniejsze to moja stara karta została już zablokowana i nigdzie nie moge dzwonić!! 
 
 to ja bym oddała ten telefon i zarządała nowego bo ten model jest dostępny od kilku tyg i sporo kosztuje... 
 
 Paula dopiero odczytałam do końca  twój post.Za telefon zapłaciłam 1200zł w Play,przy abonamencie 90 zł z internetem 1 MG.dostępny od kilku tygodni ale w mojej mieścinie nie mają jego na stanie;/Mąż zawiózł do salonu,wyślą do gwarancji,i czekać czy dadzą nowy czy naprawią ten co miałam,ale mi się nie uśmiecha czekać 14 dni na telefon. 
 
 kurcze, pozostaje Ci czekać albo zerwać umowę... telefon jest rewelacyjny i nawet nie zdążyłaś się nim nacieszyć...  koleżanka kupiła ten sam model zaraz po pojawieniu się go na rynku i miał uszkodzoną matrycę więc taki problem może zdarzać się częściej ale jej wymienili na nowy... 
 
                                                                     
- 
              
                16
                  
                    
									
										
											                          Kamila2010                      										
									
                      
                       
                                              Zarejestrowany: 14-06-2010 23:25                      .
                      Posty: 10745                                             2012-07-20 00:45:53 
 
                                   20 lipca 2012 00:45 | ID: 808918 20 lipca 2012 00:45 | ID: 808918
 
                Odkopałam wątek,bo dalej nie mam telefonu,i pewnie będzie to faktem że wysłali do reklamacji ten mój telefon;/.ale minęło już 10dni tyle że nie roboczych....Piotrek o swoim telefonie może sobie "pomarzyć"bo mają problem z jego  sprowadzeniem.Tyle o ile na mój tel podpisał już umowe to na na swój jeszcze jak dzisiaj nie będzie telefonu to rezygnuje i bierze w innej sieci 
 
                                                                     
- 
              
                17
                  
                    
									
										
											                          Anka599                      										
									
                      
                       
                                              Zarejestrowany: 18-07-2012 15:05                      .
                      Posty: 296                                             2012-07-20 06:22:39 
 
                                   20 lipca 2012 06:22 | ID: 808924 20 lipca 2012 06:22 | ID: 808924
 
                Wiec narazie cierpliwie poczekaj,to dopiero 10dni i to nie wszystki robocze.. Bądz dobrej myśli:) 
 
                                                                     
- 
              
                18
                  
                    
									
										
											                          Paulqa                      										
									
                      
                       
                                              Zarejestrowany: 24-08-2011 15:04                      .
                      Posty: 14675                                             2012-07-20 06:33:22 
 
                                   20 lipca 2012 06:33 | ID: 808926 20 lipca 2012 06:33 | ID: 808926
 
                A ja bym nie czekała tylko rozwiązałabym umowę oczywiście gdy telefonu nie będzie. Nie po to płaciłać dość spore pieniążki za telefon, żeby pierwszego dnia się zepsuł i dalej być bez telefonu... I zawsze bawi mnie to, że salony mają w swojej ofercie różne telefony ale niektórych z nich nie mają możliwości sprowadzenia... ehh kiedyś czekałam 3 miesiące na nokię n8 i co tydzień na 100% miała być do dziś mi nie sprowadzili   
 
 
                                                                     
- 
              
                19
                  
                    usunięty użytkownik 2012-07-20 08:38:35 
 
                                   20 lipca 2012 08:38 | ID: 808974 20 lipca 2012 08:38 | ID: 808974
 
                rozwiąż umowę, bo jak ci nie wymienili to grają na zwłokę Minie 10 dni i będzie po ptokach...