Reklamacja karty SIM
- Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
- Posty: 21500
W telefonie Młodego z dnia na dzień przestała działać karta SIM. Wyskakuje błąd 'nieudana rejestracja karty SIM' karta nie jest zniszczona (ma niecały rok i była raz włożona do telefonu i cały czas w nim była). Poszłam do Plusa i co usłyszałam? Muszę zapłacić za nową kartę 50zł + vat myślałam, że spadnę z krzesła. Mogę napisać również reklamację ale mają 30dni na jej rozpatrzenie. Mieliście podobną sytuację? Jak ją rozwiązaliście?
- Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
- Posty: 21500
Z Playem to z kolei ja mam przeboje ( inny wątek).
Oni nie lubią, jak ktoś jest niezadowolony z usług;)
A jaka sieć jest zadowolona? ;) ja idę tam gdzie taniej ;) a jak będzie to się okaże
Spróbuj. Moze akurat będzie ok?
( przynajmniej póki nie będziesz chciała rezygnować z ich usług ;)
Mnie z netem Play wkurzył, to ludzi ostrzegam.
Wiesz internet to co innego :) Łukasza siostra i jej chłopak mają tel w Play i nie narzekają- wprost przeciwnie są zachwyceni :)
A może by tak przejść do innej firmy? Np play? Wtedy w ciągu miesiąca dostalibyście nową, playową kartę SIM z tym samym numerem.
- Zarejestrowany: 07.05.2008, 09:21
- Posty: 26147
To próbuj, Marlena:) Bo dawać 50 zł za kartę to gruba przesada.
( właśnie się dowiedziałam, że osoba, o której wspomniałam, zapłaciła za duplikat 12,5 zł. I nic nie musiała pisać. Duża rozbieżność cen)
- Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
- Posty: 21500
To próbuj, Marlena:) Bo dawać 50 zł za kartę to gruba przesada.
( właśnie się dowiedziałam, że osoba, o której wspomniałam, zapłaciła za duplikat 12,5 zł. I nic nie musiała pisać. Duża rozbieżność cen)
No a mi wychodzi prawie 62zł...
A może by tak przejść do innej firmy? Np play? Wtedy w ciągu miesiąca dostalibyście nową, playową kartę SIM z tym samym numerem.
Będę musiała pomyśleć o czymś takim gdy w plusie mi się nie uda
- Zarejestrowany: 07.05.2008, 09:21
- Posty: 26147
To próbuj, Marlena:) Bo dawać 50 zł za kartę to gruba przesada.
( właśnie się dowiedziałam, że osoba, o której wspomniałam, zapłaciła za duplikat 12,5 zł. I nic nie musiała pisać. Duża rozbieżność cen)
No a mi wychodzi prawie 62zł...
I jestem ciekawa, dlaczego. Tamtej osobie załatwiono sprawę od ręki.
Powalcz, Marlena i życzę powodzenia.
A może by tak przejść do innej firmy? Np play? Wtedy w ciągu miesiąca dostalibyście nową, playową kartę SIM z tym samym numerem.
Będę musiała pomyśleć o czymś takim gdy w plusie mi się nie uda
No własnie, wprawdzie trzeba byłoby miesiąc czekać na nową kartę, ale nową dostaniecie za darmo i może jeszcze lepsza oferta cenowo się trafi. Próbujcie. Nie warto złodziejom dawać aż tyle za kawałek plastiku!
a moze powiedz ze zginela ci tamta karta-takie klamstewko male
i wtedy zaplacisz za duplikat te 12 zeta
Karolina moja tak zrobila
- Zarejestrowany: 20.02.2011, 19:09
- Posty: 13427
Po pierwsze Marlenka zasugeruj im , że należysz do 3 % tych niezadowolonych klientów ( w rekamie chwala sie 97 % zadowolonych i chca walczyć o 100%)
a 2 zadzwoń do kogoś z biura obsługi kienta i dowiedz się dlaczego masz płacic za cos co Twoją winą nie jest??
Miałam podobnie z kartą- Era. Zadzwoniłam z innego telefonu na infolinię, dowiedziałam się, że karta ma prawo po kilku latach "paść" i muszę z nią jechać do salonu ery. Pojechałam, wymieniłam- bezpłatnie, od ręki, bez problemu i tyle.
Miałam podobną sytuację w erze. Dostałam duplikat karty a ten nowy duplikat miał być wliczony w fakturę!!!! No i pojechałam po całości!! Nie ja uszkodziłam kartę i nie ja za nia będe płacić!!!! I się wzięłam za łby w erą i za kartę w końcu płacić nie musiałam:))) Moje na wierzchu:) Ale musiałam pisać do BOK (biuro obsługi klienta) i się troszkę poużerac:))) Ale miałam 5 dych w kieszeni:) Marlenko, nie daj się wrobic:)))
P/S działałam drogą meilową:)
albo byłaś w jakimś punkcie Ery, gdzie ludzie się po prostu nie znają na tym, co robią, albo wymiana karty jest bezpłatna tylko w salonach a nie w punktach- tak myślę W erze podobnie jest ze zdejmowaniem simlocka- bezpłatnie, ale tylko w salonie, w punktach tego nie robią. Na szczęście salon w Olsztynie mamy
Hmm, ja miałam ostatnio takie przeboje z tel. Zanioslam do play i dałam do zrobienia.
Okazało sie, ze to nie karta, tylko w telefonie cos szwankuje.
Ale zeby płacic za duplikat? Pierwsze słysze...
Tel na gwarancji? jak tak, dajcie do serwisu.
- Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
- Posty: 21500
a moze powiedz ze zginela ci tamta karta-takie klamstewko male
i wtedy zaplacisz za duplikat te 12 zeta
Karolina moja tak zrobila
No właśnie mówili, że też 50zł + vat. Jak widać wszystko zależy od salonu
Napisałam do BOK i po południu jeszcze zadzwonię może tam mi coś poradzą
- Zarejestrowany: 28.03.2011, 10:52
- Posty: 1915
W telefonie Młodego z dnia na dzień przestała działać karta SIM. Wyskakuje błąd 'nieudana rejestracja karty SIM' karta nie jest zniszczona (ma niecały rok i była raz włożona do telefonu i cały czas w nim była). Poszłam do Plusa i co usłyszałam? Muszę zapłacić za nową kartę 50zł + vat myślałam, że spadnę z krzesła. Mogę napisać również reklamację ale mają 30dni na jej rozpatrzenie. Mieliście podobną sytuację? Jak ją rozwiązaliście?
Kochana ja pracuje w plusie i niestety takie sa procedury nie jestesmy ich wstanie przeskoczyc. jesli to jest abonament to fakt 50 zł + vat a jesli mix to 12,30 juz z vatem. Ale najlepiej jest wymienic karte i jak przyjdzie rachunek to pisac reklamacje i sa uznawane. albo nie zaplaciliscie rachunku tez jest opcja
- Zarejestrowany: 28.03.2011, 10:52
- Posty: 1915
A może by tak przejść do innej firmy? Np play? Wtedy w ciągu miesiąca dostalibyście nową, playową kartę SIM z tym samym numerem.
i kochana placisz za aktywacje karty sim tez w paly
- Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
- Posty: 21500
W telefonie Młodego z dnia na dzień przestała działać karta SIM. Wyskakuje błąd 'nieudana rejestracja karty SIM' karta nie jest zniszczona (ma niecały rok i była raz włożona do telefonu i cały czas w nim była). Poszłam do Plusa i co usłyszałam? Muszę zapłacić za nową kartę 50zł + vat myślałam, że spadnę z krzesła. Mogę napisać również reklamację ale mają 30dni na jej rozpatrzenie. Mieliście podobną sytuację? Jak ją rozwiązaliście?
Kochana ja pracuje w plusie i niestety takie sa procedury nie jestesmy ich wstanie przeskoczyc. jesli to jest abonament to fakt 50 zł + vat a jesli mix to 12,30 juz z vatem. Ale najlepiej jest wymienic karte i jak przyjdzie rachunek to pisac reklamacje i sa uznawane. albo nie zaplaciliscie rachunku tez jest opcja
Nie ma opcji- co miesiąc za wszystkie telefony pieniądze pobierane są z konta
- Zarejestrowany: 28.03.2011, 10:52
- Posty: 1915
a moze powiedz ze zginela ci tamta karta-takie klamstewko male
i wtedy zaplacisz za duplikat te 12 zeta
Karolina moja tak zrobila
to jest tylko w mix 12,3
- Zarejestrowany: 28.03.2011, 10:52
- Posty: 1915
Jedz do salonu firmowego tam wymienia ci karte za free. Byłas pewnie w zwykłym punkcie plusa tzw POS a to jest różnica. wiec proponuje ci albo salon firmowy, albo płacisz z vat 62 zł i jak przychodzi rachunek piszesz reklamacje. w kazdej instytucji masz termin rozpatrzenia 30 dni ale wiem z doswiadczenia ze szybko odpowiadaja, tylko niech w punkcie wysla ci faxem.
- Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
- Posty: 21500
Jedz do salonu firmowego tam wymienia ci karte za free. Byłas pewnie w zwykłym punkcie plusa tzw POS a to jest różnica. wiec proponuje ci albo salon firmowy, albo płacisz z vat 62 zł i jak przychodzi rachunek piszesz reklamacje. w kazdej instytucji masz termin rozpatrzenia 30 dni ale wiem z doswiadczenia ze szybko odpowiadaja, tylko niech w punkcie wysla ci faxem.
A gdzie są takie salony firmowe i jak je rozpoznać?
EDIT: znalazłam jest w Olsztynie :)
- Zarejestrowany: 28.03.2011, 10:52
- Posty: 1915
Jedz do salonu firmowego tam wymienia ci karte za free. Byłas pewnie w zwykłym punkcie plusa tzw POS a to jest różnica. wiec proponuje ci albo salon firmowy, albo płacisz z vat 62 zł i jak przychodzi rachunek piszesz reklamacje. w kazdej instytucji masz termin rozpatrzenia 30 dni ale wiem z doswiadczenia ze szybko odpowiadaja, tylko niech w punkcie wysla ci faxem.
A gdzie są takie salony firmowe i jak je rozpoznać?
sprawdz na stronie plusa. a sprawdz tez karte wkladajac do innego telefonu czy nie działa. bo moze ci telefon szwankuje
- Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
- Posty: 21500
Jedz do salonu firmowego tam wymienia ci karte za free. Byłas pewnie w zwykłym punkcie plusa tzw POS a to jest różnica. wiec proponuje ci albo salon firmowy, albo płacisz z vat 62 zł i jak przychodzi rachunek piszesz reklamacje. w kazdej instytucji masz termin rozpatrzenia 30 dni ale wiem z doswiadczenia ze szybko odpowiadaja, tylko niech w punkcie wysla ci faxem.
A gdzie są takie salony firmowe i jak je rozpoznać?
sprawdz na stronie plusa. a sprawdz tez karte wkladajac do innego telefonu czy nie działa. bo moze ci telefon szwankuje
Sprawdzałam kartę w kilku telefonach i w Plusie również sprawdzali nie działa.
Czyli w salonie firmowym dostanę nową kartę SIM za darmo?
- Zarejestrowany: 28.03.2011, 10:52
- Posty: 1915
Powinnas tak mi sie wydaje chyba ze cos sie zmienilo bo ja od 1 kwietnia jestem na l4 a teraz na macierzynskim. daleko masz do olsztyna?