Reklamacja karty SIM - Forum
Znajdź nas na

Tworzymy społeczność rodziców

Wątek: 

Reklamacja karty SIM

55odp.
Strona 2 z 3
Odsłon wątku: 7798
Avatar użytkownika czerwona panienka
  • Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
  • Posty: 21500
  • Zgłoś naruszenie zasad
4 września 2011 18:06 | ID: 627601

W telefonie Młodego z dnia na dzień przestała działać karta SIM. Wyskakuje błąd 'nieudana rejestracja karty SIM' karta nie jest zniszczona (ma niecały rok i była raz włożona do telefonu i cały czas w nim była). Poszłam do Plusa i co usłyszałam? Muszę zapłacić za nową kartę 50zł + vat myślałam, że spadnę z krzesła. Mogę napisać również reklamację ale mają 30dni na jej rozpatrzenie. Mieliście podobną sytuację? Jak ją rozwiązaliście?

Avatar użytkownika czerwona panienka
  • Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
  • Posty: 21500
21
  • Zgłoś naruszenie zasad
4 września 2011 18:53 | ID: 627669
dziecinka (2011-09-04 20:51:13)
czerwona panienka (2011-09-04 20:47:12)
dziecinka (2011-09-04 20:42:15)

Z Playem to z kolei ja mam przeboje ( inny wątek).

Oni nie lubią, jak ktoś jest niezadowolony z usług;)

A jaka sieć jest zadowolona? ;) ja idę tam gdzie taniej ;) a jak będzie to się okaże

Spróbuj. Moze akurat będzie ok?

( przynajmniej póki nie będziesz chciała rezygnować z ich usług ;)

Mnie z netem Play wkurzył, to ludzi ostrzegam.

Wiesz internet to co innego :) Łukasza siostra i jej chłopak mają tel w Play i nie narzekają- wprost przeciwnie są zachwyceni :)

Użytkownik usunięty
    22
    • Zgłoś naruszenie zasad
    4 września 2011 18:55 | ID: 627672

    A może by tak przejść do innej firmy? Np play? Wtedy w ciągu miesiąca dostalibyście nową, playową kartę SIM z tym samym numerem.

    Avatar użytkownika dziecinka
    dziecinkaPoziom:
    • Zarejestrowany: 07.05.2008, 09:21
    • Posty: 26147
    23
    • Zgłoś naruszenie zasad
    4 września 2011 18:55 | ID: 627674

    To próbuj, Marlena:) Bo dawać 50 zł za kartę to gruba przesada.

    ( właśnie się dowiedziałam, że osoba, o której wspomniałam, zapłaciła  za duplikat 12,5 zł. I nic nie musiała pisać. Duża rozbieżność cen)

    Ostatnio edytowany: 04.09.2011, 18:57, przez: dziecinka
    Avatar użytkownika czerwona panienka
    • Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
    • Posty: 21500
    24
    • Zgłoś naruszenie zasad
    4 września 2011 18:59 | ID: 627681
    dziecinka (2011-09-04 20:55:33)

    To próbuj, Marlena:) Bo dawać 50 zł za kartę to gruba przesada.

    ( właśnie się dowiedziałam, że osoba, o której wspomniałam, zapłaciła  za duplikat 12,5 zł. I nic nie musiała pisać. Duża rozbieżność cen)

    No a mi wychodzi prawie 62zł...

    Lena (2011-09-04 20:55:06)

    A może by tak przejść do innej firmy? Np play? Wtedy w ciągu miesiąca dostalibyście nową, playową kartę SIM z tym samym numerem.

    Będę musiała pomyśleć o czymś takim gdy w plusie mi się nie uda

    Avatar użytkownika dziecinka
    dziecinkaPoziom:
    • Zarejestrowany: 07.05.2008, 09:21
    • Posty: 26147
    25
    • Zgłoś naruszenie zasad
    4 września 2011 19:05 | ID: 627693
    czerwona panienka (2011-09-04 20:59:50)
    dziecinka (2011-09-04 20:55:33)

    To próbuj, Marlena:) Bo dawać 50 zł za kartę to gruba przesada.

    ( właśnie się dowiedziałam, że osoba, o której wspomniałam, zapłaciła  za duplikat 12,5 zł. I nic nie musiała pisać. Duża rozbieżność cen)

    No a mi wychodzi prawie 62zł...

    I jestem ciekawa, dlaczego. Tamtej osobie załatwiono sprawę od ręki.

    Powalcz, Marlena i życzę powodzenia.

    Użytkownik usunięty
      26
      • Zgłoś naruszenie zasad
      4 września 2011 19:11 | ID: 627704

      Lena (2011-09-04 20:55:06)

      A może by tak przejść do innej firmy? Np play? Wtedy w ciągu miesiąca dostalibyście nową, playową kartę SIM z tym samym numerem.

      Będę musiała pomyśleć o czymś takim gdy w plusie mi się nie uda

      No własnie, wprawdzie trzeba byłoby miesiąc czekać na nową kartę, ale nową dostaniecie za darmo i może jeszcze lepsza oferta cenowo się trafi. Próbujcie. Nie warto złodziejom dawać aż tyle za kawałek plastiku!

      Użytkownik usunięty
        27
        • Zgłoś naruszenie zasad
        4 września 2011 19:41 | ID: 627745

        a moze powiedz ze zginela ci tamta karta-takie klamstewko male
        i wtedy zaplacisz za duplikat te 12 zeta
        Karolina moja tak zrobila

        Avatar użytkownika anetaab
        anetaabPoziom:
        • Zarejestrowany: 20.02.2011, 19:09
        • Posty: 13427
        28
        • Zgłoś naruszenie zasad
        4 września 2011 19:47 | ID: 627755

        Po pierwsze Marlenka zasugeruj im , że należysz do 3 % tych niezadowolonych klientów ( w rekamie chwala sie 97 % zadowolonych i chca walczyć o 100%)

         a 2 zadzwoń do kogoś z biura obsługi kienta i dowiedz się dlaczego masz płacic za cos co Twoją winą nie jest?? 

        Użytkownik usunięty
          29
          • Zgłoś naruszenie zasad
          4 września 2011 20:08 | ID: 627773

          Miałam podobnie z kartą- Era. Zadzwoniłam z innego telefonu na infolinię, dowiedziałam się, że karta ma prawo po kilku latach "paść" i muszę z nią jechać do salonu ery. Pojechałam, wymieniłam- bezpłatnie, od ręki, bez problemu i tyle.

          Sonia (2011-09-04 20:18:26)

          Miałam podobną sytuację w erze. Dostałam duplikat karty a  ten nowy duplikat miał być wliczony w fakturę!!!! No i pojechałam po całości!! Nie ja uszkodziłam kartę i nie ja za nia będe płacić!!!! I się wzięłam za łby w erą i za kartę w końcu płacić nie musiałam:))) Moje na wierzchu:) Ale musiałam pisać do BOK (biuro obsługi klienta) i się troszkę poużerac:))) Ale miałam 5 dych w kieszeni:) Marlenko, nie daj się wrobic:)))

          P/S działałam drogą meilową:)

          albo byłaś w jakimś punkcie Ery, gdzie ludzie się po prostu nie znają na tym, co robią, albo wymiana karty jest bezpłatna tylko w salonach a nie w punktach- tak myślę W erze podobnie jest ze zdejmowaniem simlocka- bezpłatnie, ale tylko w salonie, w punktach tego nie robią. Na szczęście salon w Olsztynie mamy

          Użytkownik usunięty
            30
            • Zgłoś naruszenie zasad
            5 września 2011 03:12 | ID: 627863

            Hmm, ja miałam ostatnio takie przeboje z tel. Zanioslam do play i dałam do zrobienia.

            Okazało sie, ze to nie karta, tylko w telefonie cos szwankuje.

            Ale zeby płacic za duplikat? Pierwsze słysze...

             

            Tel na gwarancji? jak tak, dajcie do serwisu.

            Avatar użytkownika czerwona panienka
            • Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
            • Posty: 21500
            31
            • Zgłoś naruszenie zasad
            5 września 2011 06:39 | ID: 627895
            marietta (2011-09-04 21:41:02)

            a moze powiedz ze zginela ci tamta karta-takie klamstewko male
            i wtedy zaplacisz za duplikat te 12 zeta
            Karolina moja tak zrobila

            No właśnie mówili, że też 50zł + vat. Jak widać wszystko zależy od salonu

            Napisałam do BOK i po południu jeszcze zadzwonię może tam mi coś poradzą

            Avatar użytkownika Dana82
            Dana82Poziom:
            • Zarejestrowany: 28.03.2011, 10:52
            • Posty: 1915
            32
            • Zgłoś naruszenie zasad
            5 września 2011 06:59 | ID: 627922
            czerwona panienka (2011-09-04 20:06:21)

            W telefonie Młodego z dnia na dzień przestała działać karta SIM. Wyskakuje błąd 'nieudana rejestracja karty SIM' karta nie jest zniszczona (ma niecały rok i była raz włożona do telefonu i cały czas w nim była). Poszłam do Plusa i co usłyszałam? Muszę zapłacić za nową kartę 50zł + vat myślałam, że spadnę z krzesła. Mogę napisać również reklamację ale mają 30dni na jej rozpatrzenie. Mieliście podobną sytuację? Jak ją rozwiązaliście?

            Kochana ja pracuje w plusie i niestety takie sa procedury nie jestesmy ich wstanie przeskoczyc. jesli to jest abonament to fakt 50 zł + vat a jesli mix to 12,30 juz z vatem. Ale najlepiej jest wymienic karte i jak przyjdzie rachunek to pisac reklamacje i sa uznawane. albo nie zaplaciliscie rachunku tez jest opcja

            Avatar użytkownika Dana82
            Dana82Poziom:
            • Zarejestrowany: 28.03.2011, 10:52
            • Posty: 1915
            33
            • Zgłoś naruszenie zasad
            5 września 2011 07:00 | ID: 627924
            Lena (2011-09-04 20:55:06)

            A może by tak przejść do innej firmy? Np play? Wtedy w ciągu miesiąca dostalibyście nową, playową kartę SIM z tym samym numerem.

            i kochana placisz za aktywacje karty sim tez w paly

            Avatar użytkownika czerwona panienka
            • Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
            • Posty: 21500
            34
            • Zgłoś naruszenie zasad
            5 września 2011 07:00 | ID: 627925
            Dana82 (2011-09-05 08:59:38)
            czerwona panienka (2011-09-04 20:06:21)

            W telefonie Młodego z dnia na dzień przestała działać karta SIM. Wyskakuje błąd 'nieudana rejestracja karty SIM' karta nie jest zniszczona (ma niecały rok i była raz włożona do telefonu i cały czas w nim była). Poszłam do Plusa i co usłyszałam? Muszę zapłacić za nową kartę 50zł + vat myślałam, że spadnę z krzesła. Mogę napisać również reklamację ale mają 30dni na jej rozpatrzenie. Mieliście podobną sytuację? Jak ją rozwiązaliście?

            Kochana ja pracuje w plusie i niestety takie sa procedury nie jestesmy ich wstanie przeskoczyc. jesli to jest abonament to fakt 50 zł + vat a jesli mix to 12,30 juz z vatem. Ale najlepiej jest wymienic karte i jak przyjdzie rachunek to pisac reklamacje i sa uznawane. albo nie zaplaciliscie rachunku tez jest opcja

            Nie ma opcji- co miesiąc za wszystkie telefony pieniądze pobierane są z konta

            Avatar użytkownika Dana82
            Dana82Poziom:
            • Zarejestrowany: 28.03.2011, 10:52
            • Posty: 1915
            35
            • Zgłoś naruszenie zasad
            5 września 2011 07:01 | ID: 627927
            marietta (2011-09-04 21:41:02)

            a moze powiedz ze zginela ci tamta karta-takie klamstewko male
            i wtedy zaplacisz za duplikat te 12 zeta
            Karolina moja tak zrobila

            to jest tylko w mix 12,3

            Avatar użytkownika Dana82
            Dana82Poziom:
            • Zarejestrowany: 28.03.2011, 10:52
            • Posty: 1915
            36
            • Zgłoś naruszenie zasad
            5 września 2011 07:03 | ID: 627930

            Jedz do salonu firmowego tam wymienia ci karte za free. Byłas pewnie w zwykłym punkcie plusa tzw POS a to jest różnica. wiec proponuje ci albo salon firmowy, albo płacisz z vat 62 zł i jak przychodzi rachunek piszesz reklamacje. w kazdej instytucji masz termin rozpatrzenia 30 dni ale wiem z doswiadczenia ze szybko odpowiadaja, tylko niech w punkcie wysla ci faxem.

            Avatar użytkownika czerwona panienka
            • Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
            • Posty: 21500
            37
            • Zgłoś naruszenie zasad
            5 września 2011 07:06 | ID: 627931
            Dana82 (2011-09-05 09:03:49)

            Jedz do salonu firmowego tam wymienia ci karte za free. Byłas pewnie w zwykłym punkcie plusa tzw POS a to jest różnica. wiec proponuje ci albo salon firmowy, albo płacisz z vat 62 zł i jak przychodzi rachunek piszesz reklamacje. w kazdej instytucji masz termin rozpatrzenia 30 dni ale wiem z doswiadczenia ze szybko odpowiadaja, tylko niech w punkcie wysla ci faxem.

            A gdzie są takie salony firmowe i jak je rozpoznać?

            EDIT: znalazłam jest w Olsztynie :)

            Ostatnio edytowany: 05.09.2011, 07:06, przez: czerwona panienka
            Avatar użytkownika Dana82
            Dana82Poziom:
            • Zarejestrowany: 28.03.2011, 10:52
            • Posty: 1915
            38
            • Zgłoś naruszenie zasad
            5 września 2011 07:07 | ID: 627932
            czerwona panienka (2011-09-05 09:06:10)
            Dana82 (2011-09-05 09:03:49)

            Jedz do salonu firmowego tam wymienia ci karte za free. Byłas pewnie w zwykłym punkcie plusa tzw POS a to jest różnica. wiec proponuje ci albo salon firmowy, albo płacisz z vat 62 zł i jak przychodzi rachunek piszesz reklamacje. w kazdej instytucji masz termin rozpatrzenia 30 dni ale wiem z doswiadczenia ze szybko odpowiadaja, tylko niech w punkcie wysla ci faxem.

            A gdzie są takie salony firmowe i jak je rozpoznać?

            sprawdz na stronie plusa. a sprawdz tez karte wkladajac do innego telefonu czy nie działa. bo moze ci telefon szwankuje

            Avatar użytkownika czerwona panienka
            • Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
            • Posty: 21500
            39
            • Zgłoś naruszenie zasad
            5 września 2011 07:08 | ID: 627933
            Dana82 (2011-09-05 09:07:25)
            czerwona panienka (2011-09-05 09:06:10)
            Dana82 (2011-09-05 09:03:49)

            Jedz do salonu firmowego tam wymienia ci karte za free. Byłas pewnie w zwykłym punkcie plusa tzw POS a to jest różnica. wiec proponuje ci albo salon firmowy, albo płacisz z vat 62 zł i jak przychodzi rachunek piszesz reklamacje. w kazdej instytucji masz termin rozpatrzenia 30 dni ale wiem z doswiadczenia ze szybko odpowiadaja, tylko niech w punkcie wysla ci faxem.

            A gdzie są takie salony firmowe i jak je rozpoznać?

            sprawdz na stronie plusa. a sprawdz tez karte wkladajac do innego telefonu czy nie działa. bo moze ci telefon szwankuje

            Sprawdzałam kartę w kilku telefonach i w Plusie również sprawdzali nie działa.

            Czyli w salonie firmowym dostanę nową kartę SIM za darmo?

            Avatar użytkownika Dana82
            Dana82Poziom:
            • Zarejestrowany: 28.03.2011, 10:52
            • Posty: 1915
            40
            • Zgłoś naruszenie zasad
            5 września 2011 07:12 | ID: 627935

            Powinnas tak mi sie wydaje chyba ze cos sie zmienilo bo ja od 1 kwietnia jestem na l4 a teraz na macierzynskim. daleko masz do olsztyna?