ubezpieczenie grupowe
- Zarejestrowany: 03.07.2009, 17:42
- Posty: 21159
- Zarejestrowany: 17.09.2008, 06:35
- Posty: 4070
- Zarejestrowany: 09.10.2010, 20:03
- Posty: 7326
Pracodawca ubezpiecza pracowników ubezpieczeniem grupowym w wymiarze od jedno- do dziesięciokrotności średniego krajowego wynagrodzenia. Tylko od decyzji pracodawcy zależy, w jakiej wysokości będzie to ubezpieczenie. W związku z tym pracodawca może odmówić żądaniom pracownika dotyczącym ubezpieczenia na większą kwotę. Ponadto pracownik nie ma możliwości ubezpieczenia się na większą kwotę niż ta, którą objęty jest ubezpieczeniem grupowym (np. poprzez dopłacanie do składek, aby były większe). Aby zwiększyć wysokość ubezpieczenia grupowego potrzebna jest zmiana umowy z ubezpieczycielem, z tym że dotyczyć ona będzie wszystkich pracowników.